Η φέτα είναι ένα είδος για το οποίο είμαστε υπερήφανοι στην Ελλάδα. Κάθε περιοχή έχει και την δικιά της εκδοχή άλλη αλμυρή, άλλη πικάντικη, άλλη πιο ήπια.



Μπορεί μερικοί να την θεωρούν λαχανικό, άλλοι να την αποκαλούν φρούτο, εμάς λίγο μας ενδιαφέρει.


 

Τα smoothies μας δίνουν την ευκαιρία να βάλουμε στην διατροφή μας πολλά φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και όχι μόνο με τον πιο εύκολο τρόπο.


Έχουμε υιοθετήσει την εξωτική κουζίνα της Ταϋλάνδης προσαρμοσμένη στις δικές μας συνήθειες, αφού πολλές φορές δεν υπάρχει δυνατότητα να έχουμε όλα αυτά τα συστατικά.



Πολύ συχνά ακούω ότι τα παιδιά δεν τρώνε λαχανικά. Αυτό γίνεται ακόμη χειρότερο όταν φτάνουν στην εφηβεία όπου έχουν την τάση να τρώνε φαγητά εύκολα και εύγευστα με πολλά λιπαρά που είναι βλαβερά για την υγεία τους και δεν προσφέρουν στον οργανισμό χρήσιμα συστατικά γι αυτή την απαιτητική ηλικία.


Αυτά τα γλαστράκια με τα φρέσκα αρωματικά φυτά στο ράφι του super market πολλές φορές με βάζουν σε πειρασμό. Είναι κι εκείνες οι εκπομπές μαγειρικής όπου ο σεφ κόβει το φρέσκο αρωματικό κατ’ ευθείαν από την γλάστρα… κίνηση ηδονή. Να μοσχοβολούν τα χέρια, ο αέρας καθώς κόβονται, να μυρίζει το φαγητό!


Η καψαϊκίνη, που ευθύνεται για την καυστικότητα της πιπεριάς, βρίσκεται κυρίως στους σπόρους της. Όταν λοιπόν φτάσει η ώρα να χειριστούμε τις πιπεριές, με πολύ προσοχή βγάζουμε τα κοτσανάκια τους και με το μαχαίρι ανοίγουμε τις πιπεριές για να αφαιρέσουμε τους σπόρους.


Για όσους από εμάς αρέσουν οι πικάντικες έως καυτερές γεύσεις, μόλις δοκιμάσουμε το μείγμα μπαχαρικών ή η σως Χαρίσσα (Harissa) το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κολλήσουμε.



Βαδίζουμε ολοταχώς προς το Πάσχα και ακόμη κι εκείνοι από εμάς που δεν έχουμε ακόμη νηστέψει θα νοιώσουμε ακόμη καλύτερα αν απέχουμε από τα ζωϊκά λίπη για λίγο έτσι ώστε να επιθυμήσουμε το αρνάκι περισσότερο και να το απολαύσουμε καλύτερα.


 
 
Μερικές συνταγές από χώρες της Αφρικής έχουν με κάποιες παραλλαγές υιοθετηθεί από τον δυτικό κόσμο.


 

logo salveo ΤΕΛΙΚΟ